Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Linn - 23 augusti 2010 13:55

Just nu sitter jag här i soffan och snorar. Har ganska nydligen vart ute och träffat Bella, trevligt att träffa henne det gör man sällan.

Nu känner jag att det var riktigt roligt att träffa henne. Men det tyckte tydligen inte min förkyldning, för jag blev 100 gånger mer snorig.

Ja, men det ordnar sig nog snart.


Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med mina grejer. Han har köpt desperate housewives säsong 1 till mig, och en brödrost och en vattenkokare till mig. Så nu har jag ändå mer grejer tills vi flyttar hemmifrån.

Nu har vi snart ingenting annat än lite möbler som måste fixas. Resten fixar vi i Ullared i helgen.


Sitter här och njuter med ett lite cola, ska snart spela lite zuma. Åhh, föresten... Ikväll är den här bra serien Kvalster på ettan klockan 21, missa inte! Den är riktigt bra.


Jaja, nu måste jag ringa pappa och be honom köpa hem lite grejer.

Hejs.

Av Linn - 23 augusti 2010 08:19

Skönt att vara ledig idag det måste jag verkligen säga. Det är inte roligt att arbeta om man inte mår bra.

Men i morgon ska jag jobba oavsätt hur jag mår. Det måste jag.

Förkyldningen har inte blivigt bättre under natten, men jag överlever nog ändå.


Jag har ganska nydligen vaknat och så gick jag då på toa och så. Sen kommer Molle min klilla vovve inspringandes till mitt rum och gömmer sig i mitt knä. Han är livrädd för mitt fönster, för om det är öppet så knarrar det till lite då och då. Stackarn håller ju på och skita ner sig här inne. Haha.

Nej nu ska jag sätta fart och göra lite saker som jag måste hinna med innan jag ska iväg på det där mötet. =)

Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards