Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Linn - 27 augusti 2010 21:19

Sitter just nu hemma hos Jens mamma i Eriks rum och är as cool. Idag har vi handlat låss i haig chaparall (eller hur det stavas) Det var rea i butiken där borta så vi har handlat massor en saker, soppborste och massa köks grejer. En hel del onödiga saker bara för att det bara kostade en 5 eller 10 med. Men men, vi var ju tvungna att värma upp inför ullared i morgon.

Puh, i morgon ska det handlas mängder.
Börjar bli lite orolig för vart jag ska ställa alla grejer bara när jag kommer hem.
Men jag får nog lägga upp grejerna på vinden annars kommer jag inte ha någon yta kvar av mitt rum snart.


På Måndag är planen att jag ska ringa på en lägenhet, hoppas att den finns kvar då bara. Vi får hålla tummaran. Måste iofs prata med Jens också om han är sugen på den, men det tar vi när jag har ringt. Mycket smartare.


Nu ska vi snart gå ner och lägga oss och slappa en stund hoppas jag, har inte suttigt mycket denna dagen, har vart full rulle precis hela dagen. Så nu måste jag snart sova så jag orkar med morgon dagen.

Jag vaknade 04,20 i morse, tror ni jag kunde somna om eller?
Nej!!! Så jag har vart vaken länge och mycket har jag hunnigt med denna dagen.


jaja, dags att försöka få min älskling att slita sig från data spelandet med Erik och komma och ge mig en puss! Så jag kan gå och lägga mig iaf.

Hoppas alla har en underbar helg.

Höres.


ps. har fått MASSOR med jobb nästa helg. Underbart! På mitt älskade tegelbaken, saknar stället. men jag får dock inte vara på min avdelning, men det ska nog gå kalas iaf.


ps igen. Jag har föresten förälskat mig i serien desperate housewives, och nu har jag köpt säsong 2 från tradera. Längtar tills den kommer hem i min brevlåda.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards