Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Linn - 8 augusti 2010 12:36

Igår var vi och tittade på lägenheten.

Den var jätte fin och stor, men det var någonting som inte kändes riktigt rätt med den, så vi dissar den och fortsätter att hålla våra ögon öppna för nya möjligheter.

Ja, man får hålla tummarna på att vi hittar en lägenhet iaf. Men känner att det inte borde vara några problem eftersom det är en stund kvar innan det är aktuellt iaf.


Den här helgen har jag bara slappat, tagit det lungt och sovigt länge om morrnarna, det är grejer det. Då vet man att man är ledig.

Idag ska vi iväg och titta på en soffa, det är väl allt som står på listan för dagen.
Hoppas att den är någonting att ha bara. Och att vi har någonstans att ställa den. Vi får hoppas.


Jaja, nu ska jag sluta skriva.

Jag ska nämnligen titta efter ändå mer jobb. Vill inte bli arbetslös. Ursch, det är min största fasa just nu. =/ Men man får hoppas att även det löser sig. Och att jag får mitt jobb som jag vill ha tillslut.


hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards