Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Linn - 12 augusti 2010 05:59

Ujujuj, vad det är jobbigt att gå upp så här tidigt på morgonen. Men nu är jag nyduschad och ganska ren av mig faktiskt.

Ska snart iväg och jobba några timmar, ganska många om jag får säga det själv.

Sen efter jobbet ska jag iväg och klippa mig. Ursch jag är nervös. Men det får gå!

Men håret ska jag väl troligtvis och förhoppningsvis bli nöjd med. =)


Idag är näst sista dagen på jobbet, känns sådär.

Just för stunden känns det väldigt skönt att få vara hemma och sova lite och så. Men samtidigt kommer jag bli tokig av att bara gå hemma hela tiden.

Men man får hoppas att man får jobba mycket ändå.


På Lördag bloir det kräftskiva, mumma vad gott.

Det ser vi fram emot, ska jag säga er.


Ja, jag har inte speciellt mycket att skriva i denna lilla bloggen nu för tiden, men jag lever och jag 'är lagom glad.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards