Alla inlägg den 8 september 2011

Av Linn - 8 september 2011 16:20

Vet ni vad som slog mig när jag satt ute och rökte nyss?

Jo, det slog mig att jag har det förvånandsvärt bra just nu!

Det trodde jag inte att jag skulle ha det faktiskt.


Jag går i skolan, vilket går bra än så länge. Allt flyter på som det ska och jag ligger bra till.
Jag har ett toppen bra jobb, som jag stormtrivs med. Och som jag dessutom hinner jobba lite extra på även fast jag pluggar. Ja än så länge så funkar det iaf.


Jag har till och med börjat simma. En sak som jag faktiskt gillar att göra.


Jag har alla dom sakerna som jag vill ha, det finns ingenting som jag verkligen skulle vilja ha som jag inte har. Eller jo, lite mer kläder och kanske någon bra film till i morgon. haha.


Jag har min underbara Jens, som jag är oerhört lycklig tillsammans med.

Jag har min fina vän Sofia som jag alltid vet finns där.


Och jag har 2 underbara familjer, min egna och Jens familj.

Ja, vad har man att klaga på egentligen?

Plus att jag har en köttfärspaj i ugnen.

Livet kan inte bli bättre!

Haha.


Nej, men saken är den att för några år sen så var jag alltid så jävla ledsen och deprimerad. Och nu slog det mig att det var länge sen jag var det.
Eller ja självklart är jag ledsen ibland. Har ganska många saker som tynger mig, men det är livets gång. Man är ledsen ibland, människor blir sjuka och gamla. Man blir sviken och man misslyckas med många saker här i livet.


MEN!! man får helt enkelt tänka bort sådana saker ibland. Jag är iaf inte deprimerad även om jag har mina dagar då livet känns rakt åt helvete så är jag ändå tacksam för att jag är den jag är!
Att jag har allt jag har!


Ja, ni fattar nog vart jag vill komma. Jag gillar mitt liv just nu helt enkelt.

Skulle vilja pausa tiden och stanna kvar här för alltid.


Jaja, i natt ska jag göra min sista natt för denna omgången. Har inget mer inplanerat just nu.
Men det gör inte så mycket.

Jag har så mycket andra saker som jag ska göra nu en tid framöver ändå.


Nu ska jag titta till min paj.

Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards