Alla inlägg den 10 september 2011

Av Linn - 10 september 2011 22:04

Idag åkte vi hem till Sofia på eftermiddagen och köpte käka.

Vi  spelade spelet vuxen poäng. Som var väldigt roligt, men trodde det skulle vara roligare!

Sen fikade vi, och sen spelade vi även lite yatzy.

Vann nog fan inte i något av spelen men jag är glad ändå!

Det var en mysig eftermiddag kväll iaf.


Sen på vägen hem svängde vi förbi godislagret och köpte bingolotter. Så i morgon ska det spelas minsan!

Haha, töntigt!
Men det ger en nostalgikick från när man var liten och åkte till mormor och mofar och vi satt och spelade bingolotto med våra duttpennor.
Och så fanns det alltid salta pinnar och sånna där skruvar!

Ja, det var helgens mysigaste tidpunkt. Krypa upp mellan mormor och morfar och spela!!

Så vi tänkte försöka återuppleva barndomsminnena i morgon här i soffan. Tror absolut inte att det kommer bli samma sak.

Men Sofias prat om att man kan vinna eftersom att det inte är så många som spelar, gjorde mig super taggad.

Här ni, här ska det vinnas!

Ska bli miljonär, tänkte jag! As bra plan sådär!


Ja, sen åkte vi iaf hem och så var det tänkt att jag skulle sätta mig och börja plugga igen.
Gjorde det i typ 40 minuter, men är så less på att plugga nu ikväll.

Orkar verkligen inte. Jag kan läsa samma rad 10 gånger och ändå inte fatta vad man läser. Det är ett tecken på att det inte passar att plugga just nu.

Men det gör ingenting.

Men hade vart skönt om jag kunde plugga lite idag eftersom vi ska iväg nästa vecka på torsdag-måndag. Då blir det minsan inget gjort!

Men ähh, skit samma. LIgger så bra till så här behövs inte stressas direkt!

Så nu ska jag slänga iväg mina böcker långt bort så jag slipper se dem ända tills i morgon! För då är det ny dag och ny energi och nya tag.


Nu ska jag nog glo på en film eller något. Om det nu finns nått bra

Hejs.

Av Linn - 10 september 2011 13:36

Idag är det riktigt höstväder ute.

Solen lyser och det är riktigt fint väder, men väldigt kallt måste jag säga.

Nästan så man vill ta på sig  sina myssockar när man är inne!

Åh, det tror jag att jag ska göra vad mysigt!


Igår fick jag något plugg ryck, blev en hel del gjort här hemma framåt kvällen.

Skönt måste jag säga!

Ska väl plugga en stund idag och i morgon också! Så jag säkert klarar provet på Måndag.


Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.

Får väl se.

Min vän Sofia svarar inte när jag ringer.

Men jag tror vi ska träffas ikväll och spela spel!

Annars vet i tusan vad som händer!

Vi får väl se vad dagen ger idag!


Nej, nu ska jag sätta mig med böckerna och nörda en stund!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards