Alla inlägg den 11 september 2011

Av Linn - 11 september 2011 14:52

I morse satte jag igång och bakade.

Det blev brysselkex, chokladsnittar, kokospuffar och kladdkakemuffins med chokladbitar i. MUMMS! Och inatt gjorde jag havreflarn.

Så nu har vi massor med kakor i frysen. Sen fick jag ta tag i all den tråkiga disken. Blä!  

Efter det sprang jag ner till tvättstugan och bokade tvätt tid tills i morgon. När jag kom upp tog  jag ett bad. Eller vad man nu ska kalla det. Jag låg i 10 minuter iaf.

Sen upp och sorterade tvätten.

Ja, jag har hunnit med en del.

Men Jens anser att jag stressar!

Men det gör jag inte!

Ibland är det jobbigt att vara tillsammans med honom för han är lugn som en filbunke"! ALLTID!!

Och det är inte jag. Jag gillar högt tempo!

Jag blir lätt stressad men inte idag inte!

Men Jens tycker iaf att jag stressar! haha.


Jaja, nu ska jag iaf sitta här i soffan en stund!

Måste läsa igenom det jag ska ha prov på en liten stund, så det är färskt i huvudet!


Jaja, dags att sätta fart med det kanske.

Hejs.

Av Linn - 11 september 2011 00:16

För någon vecka sen hade Sofia en bak dag då hon bakade massa kakor.

Idag till fikat fick vi smaka, mumms vad gott det var.

Jag blev nog lite inspirerad av det där med kakorna!

Så nyss stod jag och bakade havreflan, misslyckade blev dom.

Men skit samma.


Men i morgon tror jag att jag också ska ta en bakdag. Som den lilla härmapa jag är!

Man kan baka lite småkakor bara.

Dom är inte speciellt goda egentligen. Men det kan vara kul att ha hemma i frysen när man får gäster. Eller till kaffet för Jens.

Ja, det tror jag att jag ska göra.

Får väl se om det blir så mycket av det sen, men just nu tror jag att jag kommer att göra det iaf!


Åhh, skickade efter kläder från h&m och ellos förut. Hoppas att dom är snygga i verkligheten och passar.
Det var massa rea på h&m så jag kunde inte motstå!


Jaja, nu ska jag snart gå och göra mig iordning för natten.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards