Alla inlägg den 22 september 2011

Av Linn - 22 september 2011 17:16

Ja ni, inatt var jag och arbetade. Vilket gick ganska bra, väldigt fort! Natten bara svich och sen var den förbi! Vilket var väldigt skönt eftersom jag var så trött.


Idag vaknade jag lite för tidigt redan klockan 2!  Men det gick det med.

Så idag har jag gjort lite mer än igår iaf.

Har diskat, lagat mat och nu ska jag väl snart ställa mig och diska igen!

Annars har jag inte gjort så mycket mer.

Jag och Sofia har planerat in filmmaraton dagar, och simmnings dagar här också! Så det blir nog kanon bra!


Funderar på om jag ska mejla min lärare om prov också! Kanske är lika bra, så jag kan göra det snart, och sen får vi se om jag klarar det eller inte.

Den här kursen var väldigt svår!


Mitt prov som jag hade förra veckan fick jag vg på, så jag fick vg i kursen också! Kanon bra måste jag säga!


Men kursen som jag läser nu lär jag nog inte få mer än godkänt i. Men det duger bra! Jag är nöjd så länge jag går godkänt.


Jaja, nu ska jag ta och sätta fart med disken här.

Hejs.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards