Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linn - 13 september 2011 11:40

Japp, det skulle man kunna tro att det var. En helt vanlig tisdag alltså.

Men det är det då verkligen inte!!

I morse så vaknade jag av det där jävla ljudet! JAG BLIR TOKIG!!

Dem som bor på våningen längst ner har fått en vatten läcka i sitt badrumm så nu håller dem på att borrar hela tiden.

Dom började igår vid 10-16 och i morse började dom klockan 7.
Ja, som sagt det finns stunder då man verkligen hatar livet!!


Provet igår gick nog okej bra hoppas jag.

Annars så åkte vi till Viberga och pantade flaskor och inhandla lite varor till veckan!
Sen hade vi den stora tvätteftermiddagen igår också!

På kvällen kröp jag upp och tittade på ensam mamma söker tillsammas med en stor skål med popcorn. Det var mysigt.

Och innan jag skulle sova tog jag min nya bok 3096 dagar och la mig och läste!

Har inte kommit så långt men den verkar bra!

Hoppas den är värd 229 kronor bara!


Ja, idag ska jag till en början roa mig med att hänga in tvätt.

Sen ska jag träffa Sofia.K och plugga.

Ja, det är en sån dag idag!

En hård pluggar dag.

Lika så bra tycker jag!

Jag har visserligen bara 2 uppgifter kvar på den kursen men jag kommer väl förhoppningsvis få läsa en kurs till den här terminen!


Jag skulle behöva duscha, mitt hår är otrolit äckligt idag.

Men vårat vatten är gult, så jag är inte så sugen på det!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards