Alla inlägg den 12 september 2011

Av Linn - 12 september 2011 07:49

Det är Måndag och ny vecka, det inleds med att gå upp super tidigt och göra prov.

Känns sådär just nu!

Men det blir säkert bra.

Klockan 9 ska jag göra prov!
Efter provet ska jag träffa Alex i skolan och prata med honom en stund. Var super länge sedan jag träffade honom.

Vi träffades i början av sommarn någon gång.  Jo så det ska bli riktigt trevligt faktiskt.


Idag har jag faktiskt lite att ta tag i här hemma.

Vi ska åka och panta alla flasko och sen har vi tvätttid idag också!
Skönt att bli av med allt.


Igår satt jag och kollade på möbler. Som det är nu så får jag sitta i soffan när jag ska plugga. Visst det är väldigt skönt att sitta där. Men behöver ett skrivbord, annars kommer min rygg att gå av innan jag ens har läst färdigt!

Så på Måndag innan vi åker hem till Finspång igen ska vi in på IKEA och köpa mitt skrivbord som jag har hittat.
SKÖNT!!!


Nu har jag suttit och läst igenom de där papprena ett flertal gånger. Åh jag är så trött! Ser knappt vad som står =P Men jag har ju tid att piggna till på.

Vill så gärna klara provet. Gör jag inte det så blir jag besviken.


På tal om något helt annat.

Människor som är i ett förhållande får ofta blommor av sin partner. Det händer inte så ofta i mitt förhållande direkt. Jag fick blommor av Jens på min student, för att jag hade tvingat honom att köpa det. haha.

Men idag när jag vaknade så satt det där emot små post-it lappar lite här och var. Som det stod:

"lycka till  på provet" "Du klarar det här" och "puss"

Det kallar jag kärlek!!

Han hejar minsan på mig!


Jaja, nog om prov och kärlek. Nu ska jag läsa en stund till innan jag ska gå!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards