Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linn - 15 september 2011 23:04

Ikväll är Jens iväg och träffar sina vänner. Själv ligger hos på soffan hos Micke och Ann-Sofie och försöker kurera mig. Mitt huvud värker som fan. Men det släpper förhoppningsvis till i morgon. Jag ska spendera kvällen på soffan, har hittat programm att titta på ända tills klockan 1, får se om huvudet klarar sig så länge. I morgon bär det av till Sandviken, för på söndag väntas kalas!! :) Ja vi har haft en mysig dag idag, vilket är en bra början på vår helg. Idag har vi käkat ute och bara umgåtts :) Nej nu ska jag koncentrera mig på tv:n. God natt

Av Linn - 15 september 2011 13:18

Idag mår jag inte dåligt, men jag mår lustigt.

Det känns som mitt huvud är fullt med luft, och ingenting annat. Känns jätte obehagligt nästan som att det när som helst ska flyga iväg från mitt huvud.

Ja, jag vet inte!

Men obehagligt är det iaf.


Mitt huvud hänger lixom inte riktigt med. När jag kollat åt höger känns det som att det tar evigheter för hjärnan att fatta det.

Ja, och jag ska köra till Örebro idag. Haha.

Får väl se om vi överlever.

Jag kanske bara behöver lite luft eller nått?


Nu ska jag ta mig en kopp te och sätta mig på balkongen ch avnjuta något varmt till den kylan som börjar komma in här.

Mysigt.

Sen borde jag väl göra ett nytt försök med att väcka karln. Men han är ju värre än mig på morgonen. Fan så arg han kan bli! haha.


Hejs.

Av Linn - 15 september 2011 10:10

Hjälp, idag fick jag ett mejl av min lärare i medecin kursen.
Hon skrev något i form med att det kommer att krävas väldigt mycket plugg för att klara den kursen. och att det inte bara är uppgifterna jag ska plugga på, men delvis.

Hon kändes läskig.

Dom andra lärarna har mer sagt. Det här klarar du, plugga på uppgifterna så klarar du det.

Ja, så när jag kommer hem får det väl bli att rå plugga inför medicin provet då.


Ja annars så vaknade jag i morse av att Jens gnislade tänder.
Ja han brukar göra det, men inte riktigt sådär högt och hårt.

Han lär ju verkligen få problem med sina tänder i framtiden!


Idag ska vi åka till Örebro. När Jens vaknar någon gång.

Kan tänka mig att vi kommer att åka vid 3 tiden eller något.

Så det blir säkert bra.



Jag har ont i halsen idag och blev nervös nu tack vare min lärare!

Nu ska jag ringa mamma och äta frukost.

Hejs.


Ps. mamma kom hem nu!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards