Alla inlägg den 20 september 2011

:/

Av Linn - 20 september 2011 17:56

Fick sämre besked för en stund sedan.

Så nu känns det som om hela min värld vändes upp och ned, och att den där gud bara sitter uppe i himlen och hån flinar åt mig.

Ähh, skit samma!

Bra känns det i vilket fall som helst inte.

Nervös är jag också.
Får hålla tummarna på att det inte är så dåligt som det låter och att det går att göra något åt.

Du ska veta att jag tänker på dig, och att jag älskar dig väldigt mycket mr H!


Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, får se om jag kan fokusera mer på studierna senare. Annars får dom vänta tills i morgon.


Hejs. 

Av Linn - 20 september 2011 15:47

Åh idag var det Tisdag igen!

Idag har jag varit och simmat och sedan blev det massa fynd på netto och sen hämtade jag mina kläder från h&m, satt perfekt! Fick dock inte min efterlängtade halsduk men den kommer väl den med någon gång.


Annars har jag spenderat hela dagen här vid min dator och pluggat på medecinsk grundkurs. Väldigt jobbig kurs måste jag säga! Tar på krafterna.


Jens ligger i sängen och det har han gjort hela dagen. Han har ont i halsen och huvudet och är vrålförkyld. Hoppas att han slipper få feber bara!

Så idag blir det jag som ska laga mat.

Undra vad jag ska laga för att få honom frisk.

Jag funderar på att göra köttfärslimpa och kokt potatis! Det borde få honom på bra humör!


Ja, sen blir det väl att sätta sig och plugga en stund till innan jag ska ta kväll.

Är så fruktansvärt trött på att plugga bara. Men vad hjälper det?

Nu får jag minsan göra det ändå!


Jaja, dags att ta och kolla på ett avsnitt av cougar town innan jag ska sätta igång med maten.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards