Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Linn - 3 januari 2009 09:55

Just nu sitter jag i mitt rum med morgonrocken omsvept runt mig och tittar ut genom fönstret där snön bara öser ner. Lite komiskt ientligen att bara för att jag och pappa inte kan jobba i helgen så ska det snöa. Det är väl typiskt?

Vi får väl se om vi kanske ska ut och jobba en liten stund sen men det blir ingen längre tid eftersom min kära syster med hennes gulliga mage och Mathias kommer hem till oss idag =)


I morgon är det den stora dagen den 4 Januari den dagen jag föddes för arton år sedan. =P Hehe. Jag är jätte nervös inför min födelsedag, helt sjukt jag beter mig som man gjorde när man var liten. Jag längtar något otroligt mycket efter i morgon bitti när dom kommer in och sjunger för mig och ger mig packeten som jag ska öppna. Spännande! Undra vad jag får. =D


Nej nu ska jag typ inte vara äcklig längre jag ska gå in i duschen och duscha i riktigt varmt vatten och bara njuta av värmen. Undra vad man ska ha på sig idag, jag har nästan inga kläder som går att ha på sig. Känner inte direkt för att ha kläning på mig när det är -8 grader och snö ute. Och jag har bara ett par jeanse jag kanske borde införskaffa mig mer kläder?


Hej då allihoppa hoppas ni får en trevlig dag idag. =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards