Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Linn - 18 januari 2009 21:42

Det är väl dags för att gå och lägga sig och sova en stund kanske, det kanske bara är det som är felet att jag är väldigt trött.

Så nu är det lilla jag som ska gå och lägga mig.

God natt.

Av Linn - 18 januari 2009 21:30

ursch vad deppig jag känner mig, det känns som jag skulle kunna börja gråta vilken minut som helst.

Det känns inte som det jag gör har någon mening eller att jag alltid misslyckas med allting jag gör.

Vikten går inte alls bra det känns som att jag aldrig kommer att gå ner i vikt det känns som att jag aldrig kommer att lyckas med planerna som jag påbörjat.

Jag har ganska många mål och drömmar som jag verkligen vill lyckas med, men det känns inte som jag har någon chans. Det känns som att allting jag gör är meningslöst.

Allt jag gör i skolan känns förjäves för jag kommer ändå inte klara engelska b och kommer på det viset inte komma in på den skola jag vill in på när jag har gått ut.

Vikten går inte direkt framåt den bara ökar hela tiden trotts att jag äter bra och rör på mig.

Det känns som att allting jag gör bara är förjäves. 

Jag vet inte vad jag mer ska säga än att allting känns helt meningslöst på något vis.

Men man måste väl kämpa vidare ändå och försöka.

Av Linn - 18 januari 2009 18:53

Nu är helgen snart över, och det innebär skola och anndra jobbiga situtioner.

Skönt att jag har sovmorgon i morgon iaf. =)

annars är det väl inte så mycket mer som händer i morgon, på tisdag ska jag på en körkorts information, det kan bli intressant och se vad det är som gäller.


Nu ska jag nog sätta på en film och titta lite på den tror jag. Har inget bättre för mig :P


Hejs.

Av Linn - 18 januari 2009 00:20

Idag har vi varit duktiga jag och sofia, vi var ute och gick i en hel timma.

Och nyttig har jag varit idag med på riktigt.

första gången sen innan jul jag känner att jag verkligen har varit duktig.


Ursch jag har ingenting och göra och jag är inte speciellt trött heller, och jag är inte sugen att titta på film och jag är absolut inte sugen att sitta här framför datorn heller. Nej jag antar att jag får lägga mig sängen och försöka trotts att jag inte är speciellt trött. Kanske kan somna ändå vem vet :P


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards