Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Linn - 6 januari 2009 11:31

Hej hopp. Jag känner att det är ett tag sen jag skrev här i min lilla blogg som jag vanligtvis skriver i nästan varje dag.


Men men hur som helst så har jag fyllt år, då fick jag pengar, filmer och coca cola glas och sen fick jag av sofia nästa säsong av gilmore girles.

Så Josefine, mathias, göra , mamma, pappa, max och sofia var här hemma och firade mig med paket tårta mat =D

Jätte trevligt. =)

Ajuste vet ni vad som mer hände på min födelsedag?

Min systers mans brors fru, jag har ju berättat att hon är med barn och på min födelsedag födde hon. Och vi fick se ett kort på den lille söta killen och han är helt underbart söt. =O =D


Annars har det inte hunnit hända så mycket mer, förutom att jag har jobbat och tittat på gilmore girles och det är väl ungefär så min dag kommer se ut idag med, fast utan jobba, och plus buzz :D hehe.


På Torsdag börjar skolan igen, det ska både bli tråkigt och lite skönt faktiskt. Skönt på så sätt att man kan komma in i sina vanliga rutiner med bantningen och allting. Fast bantningen får vänta tills fredag då ska börja igen och då är det inget fusk som gäller jag ska vara jätte duktig.

Min bror fyller 11 på Torsdag =D Han börjar bli stor nu faktiskt.



Nej nu ska jag ställa mig i duschen sen ska jag nog ringa sofia och kolla hur hon mår. Hon kanske är sjuk, hon mådde dåligt här hemma ett tag igår.

Jaja men ha det bra alla =D Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards