Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Linn - 29 januari 2009 22:55

Jag känner mig så sjukt ensam.

Den ända kompisen jag har det är Sofia som självklart är den bästa kompisen man kan tänka sig.

Det jag menar är, att vad händer nu?

Vad händer med mig om Sofia kommer in i Göteborg?

Hur ska jag klara mig utan henne?

Hon är det bästa jag har, hon är seriöst den bästa vännen man kan tänka sig att ha.

Jag klarar mig inte utan henne. Jag behöver henne för att vara glad och må bra.

Nu låter det som att jag kommer förlora henne föralltid om hon flyttar dit men det är inte så jag menar det jag menar är att det kommer att bli ensamt och jobbigt utan henne när hon är där.

Jag hoppas att hon kommer in för hennes skull såklart =)

Men samtidigt vill jag inte att hon kommer in, visst vi kan ses på helgerna och så, men grejen är det att vi är vana vid att träffas varje dag typ.

Men det kommer att gå bra i vilket fall såklart.

Ingen kommer någonsin att kunna ta Sofias plats, för hon är underbar och bäst i världen på allting och hon är min allra bästa vän.


 

Av Linn - 29 januari 2009 20:02

Det blev inget med att träffa maria idag. Det var ingen ide för mamma var tvungen att hämta mig senast halv 9 för sen skulle hon till jobbet.

Jag ska vara hemma i morgon och tycka synd om mig själv för att jag är mobbad., hehe.

Det var min plan =D


För en gångs skull ska jag vara hemma från skolan och bara tycka synd om mig själv, jag har ändå inga viktiga lektioner i morgon. Så det är väl bäst att passa på.


Nej nu ska jag ner och leta efter godis. Jag hatar att vara nyttig när jag är ledsen det går inte ihop sig. 

Jag hatart, jag hatar ännu mer att jag är ledsen över att dom inte vill vara kompis med mig. jag har inte ens gjort någonting så va fan har dom att vara tjuriga över? jag förstår det inte!!!!

Nej men nu ska jag gå. Hejs

Av Linn - 29 januari 2009 17:29

Idag har jag pratat med min syster om vad pyret ska heta, och dom väljer mellan

Linus

Emil

Lukas

Jag håller på Linus =D hehe

Vilket namn håller ni på? :P 


Nej nu sitte jag och väntar på att Maria ska höra av sig. Jag ska nog över till henne en sväng. Det vore trevligt. Men vi får se hur det blir med den saken hon kanske har fullt upp med att vara med sin syster som kom till henne idag, och det är fullt förståligt =D

Nej nu ska jag gå ner och ta mig lite coca cola det är jag värd.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards