Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linn - 27 januari 2009 13:08

Jag har ju glömt att berätta att jag nu är klar med matte kursen jag är GODKÄND =D =D Så jag han bli klar samtidigt som alla andra och jag är så stolt över mig själv.

Jag hade mycket annat att tänka på under helgen så jag helt hade glömt bort att jag vart godkänd, men nu ska jag njuta lite över det. =D


Plus att jag fick veta att jag får vg i fritidskunskap med, kan det bli mycket bättre? jag är dunder stolt över mig själv, och jag tycker att jag har all rätt att vara det med.


Jag har varit uppe hos rektorn idag med och skrev i papper om att jag vill ha bidrag till körkort så nu lär det väl förhoppningsvis snart bli av. =D



Slutade redan tio i tolv idag, jätte skönt. Så jag har till och med hunnit att söka sommar jobb och gjort iordning bland alla mina betygspapper som jag har här hemma. Det blir ju en hel del under två år.


Jaja, men nu ska jag ta någonting att äta jag är jätte hungrig, sen ska jag nog titta lite på tv eller nått :P Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards