Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Linn - 11 januari 2009 11:44

Nu är det i full gång här hemma, julsakerna ska bort och det med basta !

Så vi håller på och tar bort alla tomtar juldukar och granar och annat pynt idag. Som vi ska bära ner i förådet sen som vi lyckligtvis kom på att vi hade.


Bantningen är ochså i fullgång, skönt att äntligen börja. Det är jag glad över, ska bli så skönt och kul sen när man får se på vågen att det går neråt igen. :D


Jag var och klippte mig i fredags, och jag har aldrig blivigt så ledsen och missnöjd någonsin innan, jag känner mig alltid ful och äcklig men nu sen jag klippte mig är det 100 ggr värre. Men men. kort viste jag att det skulle bli så det är lungt. men vaddå tunna ut? och vaddå klippa upp håret lika kort som min mamma har? och sen när hon har gjort halva håret fråga. Du ville väl att jag skulle klippa upp det? Vad ska man säga man kan ju inte säga nej lixom eftersom det redan är försent i vilket fall.


Jaja nu ska jag hjälpa mamma att städa klart och sen ska jag titta på gilmore girels. =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards