Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Linn - 19 januari 2009 21:19

jag känner mig ful och äcklig. jag är tjock jag har kort hår som en kille, jag skulle inte kunna bli mycket fulare och äckligare än jag jag är just nu.

Jag är så trött på att känna så här.

Jag förstår inte hur man kan känna sig så ful.

Men jag tänker inte ge upp vikten ändå jag vill verkligen lyckas den här gången.

Jag ska inte vara stor som ett berg i sommar,

den här sommaren ska jag kunna bada utan att skämas ögonen ur mig.

JAG SKA DET !!!


Men hur ska jag kunna göra det när det ända jag vill är att tröst äta?

Ursch jag orkar inte mer.
Kan jag inte bara få bli på det sättet jag vill och det nu.


Av Linn - 19 januari 2009 18:56

Ursch vad jag fryser, känns som om jag har legat ute i snön hela dagen eller nått. Fast jag knappt har varit ute idag.

Jag är kall, trött och har en massa känslor inom mig.

Jag vill bara skrika ut alla känslor som jag har inom mig just nu,

det skulle vara skönt.

Om man kunde få vara helt utan känslor i en timma eller två.
Vad skönt det skulle vara.


Nej jag funderar på att gå in och sätta mig i duschen och få lite värme.

Raka benen och göra ansiktsmask kanske kan muntra upp mig lite?

Göra sig iordning lite eller så.

Men först ska jag nog ringa mamma och prata lite, jag tror att både hon och jag behöver det.

Hejs.

Av Linn - 19 januari 2009 08:59

Kul att gå till skolan. Jätte kul!

Jag har börjat inse att det är mitt eget fel att jag inte har några kompisar i klassen nu iaf, jag skulle ha tagit kontakt och pratat med dom där den första veckan när jag började på Bergska, men det gjorde jag inte och då blev det automatiskt uppdelat i grupper.

Jag är nog ientligen gaska avensjuk på de andra i klassen, dom har den där bra relationen , alla känner alla relationen.

Medans jag linda och alex bara pratar med varandra ytligt, vi går inte in ett ord för djupt och vi umgås inte med varandra.

Jag menar inte att jag gillar alla i min klass för det gör jag verkligen inte, Men alla tycker ju inte om alla och det är ju normalt. Men det finns iaf en hel del trevliga personer i klassen.


Det jag menar är bara att jag ångrar att jag inte tog mer kontakt i början, och nu är det väl så gott som försent eftersom gruperna är så slutna.

Plus att jag aldrig vet vad jag ska säga till folk när det är så många och när det är i min egen ålder. Nej ursch sånt där är jobbigt.



Nej nu ska jag väl gå ner och ta mig lite frukost inte för att jag är speciellt hungrig. Lite vatten ska jag ta iaf.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards