Alla inlägg den 4 september 2010

Av Linn - 4 september 2010 11:39

Igår var jag och jobbade på tegelbacken, och det gick hur bra som hellst. Har vart på en ny avdelning med hur sköna gubbar och tanter som helst. Riktigt roligt faktiskt.

Sen på kvällen när jag slutatade åkte jag och hämtade upp Sofia. Kvällen gick ut på att hon skulle berätta en massa hemlisar och röka och skicka låtar till hennes mobil och ja sen sjävklart lite choklad med. Ja, en sån där vanlig Linn och Sofia kväll. Sen strax efter 12 gick körde jag hem henne sen gick jag och la mig  i stort sätt.


Råkade dock sova väldigt länge idag, så vi får väl se om jag ska kunna sova inatt? haha.

Idag ska jag iaf iväg och jobba mellan 4 och 9 igen, sen ska jag förhoppningsvis träffa Sofia idag igen. Bäst man passar på, för vem vet när det blir nästa gång?


I morgon vill jag inte ens tänka på för då har jag min heldag på tegelbaken och jag kan tänka mig att det kommer bli ganska jobbigt om det blir sent ikväll och sådär. Men jag ska nog kunna härda ut och klarta't.


Nej, nu ska jag ringa lite samtal sen måste jag nog börja göra mig iordning.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards