Alla inlägg den 20 september 2010

Av Linn - 20 september 2010 20:39

Jaha, då var det Måndag. Känns som att den här helgen kanske gick lite väl fort.


ja i Fredags åkte vi till Örebro och festade och sådär. Jag vet inte det allt var roligt och mysigt till en början när vi åt  och drack lite och så. Sen spårade det ut lite tror jag. Men men, Det var självklart roligt och så ändå. Men man kunde ha ahft roligare säger jag bara. hehe


Sen på lördagen så åkte vi ut till Jens farbror stefans sommarstuga eftersom Stefan fyllde 40 så skulle vi fira det. Det blev en massa lekar och spel och mys och mat. Jag umgicks nog som mest med Stefans 1,5 åriga son Niklas, vi läste böcker lekte jägarleken och allt vad det nu var. Ja men det var trevligt.


På Söndagen var vi bara hemma tills jag skulle med min buss hem. När jag kom hem till mitt lilla hem hos mamma var det tv-mys med familjen som gällde innan jag la mig i sängen och tittade på desperate housewives.


Nu idag har jag vart på min avdelning på tegelbacken. Jätte mysigt att träffa dom igen, det var ju ett tag sen sist. I morgon kommer jag tillbkaa till dom.

Åhh snart slutar ja.

Då blir det promenad med minus och sen sängen. =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards