Alla inlägg den 6 september 2010

Av Linn - 6 september 2010 19:29

Då var det Måndag igen, efter en lång och slitsam helg så kommer Måndagen ändå.

Ja, denna vecka består som sagt mest av jobb som vanligt.

Men inte bara minsann, utan i morgon ska jag även titta på en lägenhet till.

Väldigt synd att jag måste titta utan min Jens och det innebär att jag ska fatta beslutet själv ifall vi ska ha den eller inte också. Men men, så får det gå. Det är ju lite svårt att göra sånna saker tillsammans när han bor så pass långt borta.
Vi får hålla tummarna på att lägenheten är fin iaf.


Idag har vi käkat pizza här hemma. Riktigt gott faktiskt. Men jag blev nog lite väl mätt måste jag säga :O

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova, är helt jävla slut i både kropp och själ.


Något som är riktigt trevligt, och det är att min kära vän Sofia faktiskt har skrivigt ett blogginlägg. Trevligt tycker jag!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards