Alla inlägg den 7 september 2010

Av Linn - 7 september 2010 19:22

Var och kollade på lägenheten förut och den var fin, men finns vissa saker som behövs göras med den dock, men ska ringa till vallonbyden i morgon och se vad dom har tänkt att göra med den. Hoppas på det bästa, för om den dom gör den bra då tar vi den, utan snack!



Men här sitter jag och känner mig sämst!

Det finns en sak som jag alltid har klagat över, istort sätt hela mitt liv. Men inte fan gör jag någonting åt det!! Det gör mig jävligt förbannad.

Jaja, blir att ta nya tag med den saken på Måndag.

Här sitter jag och känner mig sämst!

Det finns en sak som jag alltid har klagat över, istort sätt hela mitt liv. Men inte fan gör jag någonting åt det!! Det gör mig jävligt förbannad.

Jaja, blir att ta nya tag med den saken på Måndag.


Nej, fy just nu känns det bara som att jag ska börja gråta. Tror jag kommer att bryta ihop snart, vet ej varför. Kanske för att jag känner mig sämst, kanske över att min vän har flyttat, kanske för att jag alltid blir så sur, kanske för att det inte blir som man tänkt sig.


Nej, jag vet inte. Det är nog för att jag är så himlans trött. Känner inte för att göra någonting. Längtar enbart till Torsdag då jag får sova en stund, sen gå till mitt underbara jobb. Är glad att jag har tegelbacken och tanterna och gubbarna där som kan muntra upp mig. Dom vet minsann hur man ska göra Linn glad.


Nu ska jag gå och lägga mig på soffan med min bror som är sjuk igen =/ Sen blir det en stund med idol med mammsen, sen sova. Tror inte ens jag orkar se hela idol, men en stund ska jag iaf se. Det är ju audition (eller hur det stavas) och det är ju det roligaste på hela idol.  

Av Linn - 7 september 2010 16:40

Åhh äntligen hemma och ätnligen nyduschad.

Gud så skönt, måste jag säga!

Duschen var bara helt underbar. Få bort alla kvistar och skit jag hade i håret efter dagens arbete.


Nu längtar jag efter maten, är jätte hungrig. Sen ikväll ska jag och mamma gå bort och titta på en lägenhet. Hon fick följa med, jag vågade inte gå själv, så mesig som jag är. haha.

Får hoppas på det bästa att den är riktigt nice nu.


Jag längtar som en tok till Torsdag, då ska jag tillbaka till tegelbacken. Jag har världens bästa jobb! Plus att man slipper en slitig dag på primär, underbart!!

Nej nu ska jag sätta fart.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards