Alla inlägg den 12 september 2010

Av Linn - 12 september 2010 21:19

Jag har haft en helt underbar dag. Första delen av dagen spenderades självklart med min älskade pojkvän Jens. Myspys.


Sen vid 5 tiden kom Alex hit, vi satt och pratade en stund sen körde vi ner till stationen och lämnade av Jens som skulle hem. Sen åkte jag och Alex och handlade godis och cigg sen bar det av till Igelfors för att träffa Bella.

Sen var vi där och pratade och skrattade åkte på road tripp i igelfors, och hade bara allmänt trevligt.

Helt underbart att få träffa dom båda två igen.

Sen på Tisdag blir nästa dag då blir det fika på åbergs och mysa med film och grejer. Härligt.


Bella du förstår inte hur mycket jag har saknat dig. Du är fan i mig helt underbar. Nu får det verkligen INTE bli sånna här mellanrum tills vi ses igen. Vi är ju ganska lika samtidigt som vi är väldigt olika. Du betyder verkligen mycket för mig gumman. <3


Nu ska jag titta på desperate housewives innan jag ska sova.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards