Alla inlägg den 14 september 2010

Av Linn - 14 september 2010 20:30

Tack för en helt underbar dag. Har inte haft så roligt på riktigt länge, men idag lyckades ni få min dag att bli riktigt bra och rolig.

Kissat på pinnar, planerat roliga dagar och äventyr, pratat på konstiga språk, pratat känslor och minnen. Ja en helt underbar dag!   


Just nu ser jag fram emot Torsdag då jag ska jobba på tegelbacken och sen efter jobbet ska jag troligen träffa Bella och uträtta några ärenden.


Näst på tur dag som jag ser fram emot är fredag då jag ska åka till Örebro och kramas med min Sofia, och sen fest och grejer.

På tal om det så måste jag prata med Håkan och grejer i morgon, läskigt! Men jag känner att jag måste så det inte blir så stressigt med att resa och grejer på Fredag.


Ja för en gångs skull känns det som att jag har haft en helt underbar vecka.. Så jag är hel nöjd med mitt liv just nu! =D


Nu ska jag gå upp och titta på ett avsnitt innan jag ska sova.

Ha det så bra.

Hejs.

Av Linn - 14 september 2010 09:38

Nu har jag vart på möte med komvux och ja vi får väl se hur det går och blir med det. Jag får veta i december om jag kommer in eller inte. Men man får hoppas på det bästa såklart.

Jag är väldigt nervös, och längtar tills december då jag får veta.


Idag ska jag träffa Isabell Pettersson och umgås med henne och Alex, det ska bli super mysigt.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir troligen en fika på åbergs och sen kanske filmen "det regnar köttbullar."

Sist jag såg den var på studentveckan hemma hos Isabell och vi var bakis och väldigt trötta så vi skrattade oss typ igenom filmen, kanske är dags för en serigös stund för den.
Så man vet om filmen var bra eller dålig, det är svårt att säga.


Ja, men nu ska jag lägga mig på soffan och titta på desperate housewives och vänta på att hon eller Alex hör av sig. Men hon kommer nog inte höra av sig på ett bra tag eftersom hon är och jobbar.

Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards