Alla inlägg den 8 september 2010

Av Linn - 8 september 2010 19:14

Idag fick vi reda på att lägenheten är våran, och att dom gör om en del av det som vi ville i den. Nice.


Mitt liv gick nyss i sprikor känns det som. Helt poff bröt jag ihop fullstädnigt.

Hel konstigt.

Jag vet inte riktigt varför. Men det är en väl en blandning av alla känslor som jag har i kroppen. Att man inte har någon att prata med, men idag fick min älskade Jens ställa upp som stöd för mig. Hade ingen annan. Det är väldigt ensamt.

Jag har ju inte direkt många vänner kan jag inte påstå...


Bella när du kommer hem, skicka ett sms eller ring då så vi kan ses någon dag. Jag behöver dig!


Nej nu måste jag snart sluta gråta och rycka upp mig lite. Kan inte sitta här och böla bort hela kvällen.


Nu ska jag och min bror som är sjuk (halsfluss) snart lägga oss i soffan och titta på idol. Myspys <3



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards