Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linn - 9 september 2010 13:03

Jag känner mig ganska glad och på bra humör idag. =)

Jag var nog väldigt trött och det var därför jag blev så nere. Men nu känns det bättre.

Idag kommer även min film, i'm happie! =D


Nu ligger jag och bror min på soffan och käkar mat och tittar på tv. Riktigt mysigt.

Själv ska jag gå och jobba i eftermiddag/kväll. Känns faktiskt bli riktigt trevligt, men jobbigt. Känner att jag skulle behöva en heldag ledig. Men de får jag på Söndag. Underbart.!!


I morgon kommer Jens hit och då ska vi gå på bio, och förhoppningsvis ska min bror också följa med. Men vi får väl se om han kan göra det med tanke på hur han mår.

Vi ska i så fall se i rymden finns inga känslor. Den verkar ganska rolig faktiskt.


Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa och säga att hon är vaken.


Jaja, nu ska jag fortsätta att mysa.

Hejs.

Av Linn - 9 september 2010 10:21

God morgon.

Ja, jag har ganska nydligen vaknat. Jätte skönt måste jag säga att det är faktiskt.

Underbart att få sova ända till klockan 10 idag. Kan inte bli mycket bättre.

Behövde nog få sova ut en hel del.


Jag fick nyss reda på att det inte blir något mer jobb efter September. Det var inte en rolig nyhet måste jag säga. Men men, det är bara att ta tag i skiten och börja rå söka mer jobb. Jag måste jobba!!

Bara hoppas att man kan få ett jobb, det är ju som sagt inte så lätt.

Men man får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa.


Idag ska jag till tegelbacken och jobba. Härligt!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards