Alla inlägg den 21 september 2010

Av Linn - 21 september 2010 18:55

Nu har jag precis kommigt upp ur ett varmt bad, underbart var det måste jag säga.

Jag frös som en dåre innan jag hoppade i, och nu är jag jätte varm och njuter av det.

Funderar på att lägga mig och titta på ännu mer avsnitt av desperate housewives.

Men först ska jag kolla vad det kostar att skicka efter kort.

Skulle vilja beställa hem mina studenten bilden som jag och Bella tog, och sen lite bilder från peace and love. Man måste ju ha fina minnen på bild, sånna som man inte kan uppleva igen som bland annat studenten.


Egentligen skulle jag vilja skriva en lång uppsatts här om hur besviken jag känner mig. Men nej! Det blir inget.

Nu ska jag istället sätta mig och kolla runt på datorn och så och försöka komma på bättre tankar. Det låter som en bättre ide tycker jag.


Puss o hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards