Alla inlägg under september 2011

Av Linn - 6 september 2011 17:51

Halloj.

Just nu ligger jag i badkaret och lyssnar på musik och bara njuter!

Fick lite jobb i veckan!

Så jag ska gå på mitt natt jobb inatt och har 3 nätter.

Kanon bra ju! Vill gärna ha 4 nätter i månaden så jag iaf får ut en 4000 i lön varje månad. Då täcker det alla räkningar och sådär!

Så kan jag ha mina sparade pengar till annat!


Lyssnar på låten coconut tree, han som sjunger måste ju vara den snyggaste människan på jorden?!?! Hur snygg som helst, på riktigt!


Jaja, nu ska jag väl kanske fortsätta att njuta av min musik och mitt bad!


Hejs!

Av Linn - 5 september 2011 10:16

Oj, nu var redan helgen slut. Och så blev det Måndag igen.

Skönt och tråkigt på samma gång.

Den här helgen har jag och Jens mest krånglat med alla planer som vi hade!

Nu har vi inte så mycket planer kvar! hehe.

Vi fick ta Gnosjö besöket i Oktober eftersom det var så dyrt att åka nu.

Och sen kommer min syster hem en helg senare än vad jag och mamma hade fattat det som!

Men ja, nu är alla problem lösta!

Så helgen som kommer blir en hemma helg.
Förhoppningsvis kanske man kan få jobba lite då?

Men det tror jag inte att jag kommer att få göra.,


Ja, annars händer det inte mycket idag inte.

Ska iväg och simma vid middan, annars borde jag väl sätta mig ner och plugga lite idag kanske! Men är inte sugen alls.

Men det får det nog bli ändå!
Läsa några sidor sådär.



Av Linn - 2 september 2011 15:00

Idag har vi bakat blåbärspaj som vi ska mysa med till en skräckfilm ikväll.
Jag och Jens har bestämt att vi ska ha en riktig myskväll ikväll utan spel mm.

Får se om vi lyckas klara av det. haha.

Men film och paj ska det iaf  bli!


Ska snart åka iväg och simma. Oj, shiit vad klockan gick snabbt nu då! Nyss var klockan 2. Ajja, kommer säkert få håll, eftersom jag nyss åt mat!
Det ska bli skönt att simma lite idag måste jag säga!


Ajja, nu ska jag snart ta och bege mig och hämta upp Sofia! 

Hejs.

Av Linn - 1 september 2011 10:02

Nu har jag äntligen kommit hem från mitt prov. Satt en och en halv timma. Det är nog rekord! När jag gör prov brukar det gå på max 30 minuter. Men inte idag inte. Det var bara typ 6 frågor. Men det krävdes väldigt långa svar måste jag säga.

Så nu är jag hemma och har ont i nacken! Haha.

Ja hur som helst jag tror att provet gick bra faktiskt! Känndes inte allt för svårt!


Jag satt nyss och titta i min allmenacka! Jag kommer ha någonting att göra varje helg under hela september!

Eller aa, inte så mycket den här helgen iofs.

Den här helgen har jag bara inplanerat att jag troligen ska köpa skor med pappa och max, för max behövde också skor!

Annars är det inget mer denna helgen.

Nästa helg ska vi till Gnosjö!

Helgen efter det ska vi till sandviken på kalas.

Helgen efter det ska jag troligen träffa min syster, eller jag hoppas det iaf.

Och helgen efter det, ja då är det Oktober!

Herregud!

Det känns som att den här månaden bara kommer att rusa förbi!

Härligt iofs!

Vill att tiden ska gå snabbt nu när jag är arbetslös på riktigt och pluggar! =D


Ja, nej nu idag ska jag nog inte plugga alls, eller iaf inte så mycket!

Hjärnan behöver vila lite efter den här intensiva veckan med studier!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards