Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Linn - 5 juni 2012 19:38

Ibland känns det som att tiden inte räcker till...

Man hinner inte göra allt det där man vill göra, och vissa saker man drömmer om att man en dag ska göra, förblir just en dröm.

Man tar sig inte tid, råd eller vad det nu kan bero på. Man gör det helt enkelt inte.

Man tänker att man ska göra det nästa år, och nästa år blir till 30 år och då har man andra saker som är ivägen för att åka.
Det blir lixom aldrig av.

Det är synd, man kanske ska sluta drömma om att göra saker och faktiskt göra dom istället för att bara drömma om det.


Ja, tiden räcker helt enkelt inte till.


Har suttit ganska mycket med datorn i knäet och tittat på resor.. Ursch så sugen man blir.

Allra helst när man tittar på dom här resorna som knappt kostar någonting heller.

Ja, det vore ju inte allt för dumt att vara på något riktigt varmt och soligt ställe nu.
Bada i havet och bara njuta.

Istället för att vara hemma i detta pissdåliga vädret. ^^


Men istället för att åka på en resa ikväll, så ska jag åka till jobbet. 2 nätter kvar att göra. Sen är jag ledig tills på Måndag igen.
Så ska väl roa mig med att tvätta lite på Torsdag kanske. Har snart inga rena kläder kvar!


Ha en bra kväll alla.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards