Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Linn - 14 juni 2012 14:08

Fan vad svårt det är att komma på vad man ska äta ibland.

Igår skulle vi ha ätit isterband, men det blev ingenting.

Idag skulle vi ha ätit lasange men vi hade inte ost hemma, så det blev ingenting.


Så helt plötsligt hade vi en himla massa mat uppe, och det är tråkigt att behöva slänga allt tycker jag.
Så idag har jag lagat massor av mat.

Gjorde två formar en stor och en liten form med isterbandslåda. Har aldrig ätit det, men vi får väl hoppas att det blir gott.
Och sen gjorde jag biffar med ost och baccon fyllning.


Så Jens lär väl inte behöva laga mat på hela helgen ifall allt är ätbart! =)
Skönt för honom!

Så det var ju inte så att jag lagade maten i onödan i varje fall.


Blev en promenad på 40 minuter med Molle också.
Och om en stund ska vi väl ut igen, hem till pappa och så innan vi ska käka och så ikväll..


Nu ska jag fixa iordning i köket efter all matlagning.

Onödigt att jag gjorde det innan jag började laga mat! ^^


Hej.


Av Linn - 14 juni 2012 11:02

Jaha, då har min pappa och Max dragit iväg på semester.. Igår började dom sin resa ner till spanien.
Är såå avundssjuk så jag tror jag dör.

Inte på bil resan, och tältandet.
Men ¨på att få komma iväg, till sol och värme och en massa bad!!

Ja, det är jag avundssjuk på..

Låt mig bara få komma iväg!!


Men iaf, nu bor lilla Molle hemma hos oss.
Vilket har gått bra än så länge. Han skällde faktiskt lite inatt/sen kväll. Men bara någon gång.
Men, det ska nog gå bra det här!


Idag ska vi väl hem till pappa en sväng och mata resten av djuren.
Ursch! Tycker inte om att jag ska behöva gå hem dit och mata alla äckliga ödlor och råttor och skit.
Ajja, tur att jag har Jens, då får han mata de äckliga djuren så håller jag mig till fåglarna och kaninen! och fiskarna kan jag också ta.


I morgon ska vi dra oss ner till småland. Så super tidigt ska vi vara i Norrköping och hämta upp den bästa systern Josefine och världens sötaste barn Linus och sedan drar vi vidare till Kalmar för att titta på när Adam springer ut!

Sen blir det kalas för honom med hela släkten typ!

Och på Lördag ska vi besöka min älskade mormor och se hur hon har det också...

Ja, det blir en hel del besök som ska hinnas med.
Och det kommer dom absolut att göra.


Jens ska dock stanna hemma och jobba, ta hand om Molle och de andra djuren.

Det är lite tråkigt. Skulle vilja ha haft honom med mig.
Men det vill jag ju iofs alltid.


Nej det var väl allt jag hade på hjärtat.
Nu ska jag mysa med min lille Mollegris en stund innan jag ska göra iordning i köket!

Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards