Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Linn - 21 juni 2012 18:10

Ja, ännu en varm och solig dag har det varit! Och jag vet att man inte ska klaga, men fan vad jag har svettats!

På eftermiddagen kom Michaela hit, så vi satt och snacka massa skit och sen drog vi ner till centrum och köpte glass och njöt av solen!


Fixade även med att göra min klocka lite mindre när vi ändå var nere på centrum!
Så nu är jag riktigt nöjd och glad!!


Vi har tydligen fått problem med bolgetingar här hemma har jag märkt.

Idag hade vi 3 as stora inne i köket..
Och sen när vi satt ute på balkongen kom det två till,

Jens- VA FAN!!! ALDRIG SETT EN SÅ STOR I HELA MITT LIV!!  Den är större än alla bolgeteingar jag någonsin sett!!!

Jag- Nej det var ju det jag sa, när jag kom in och skrek och väckte dig förut och du bara mummla "mm" till svar och fortsatte sova. ^^


Men nu är dom iaf inte kvar i lägenheten. Men äckligt ändå!

Så nu får man passsa fötterna, för en sån där stor vill jag aldrig kliva på.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ta och fräscha upp mig lite.. Kan behövas efter denna värmen..

Och i morgon är det midsommar, så det är väl bäst att säga

GLAD MIDSOMMAR på er alla!!

Själv ska jag spendera hela midsommar helgen på jobbet.

Men jag bryr mig inte så mycket faktiskt.

Det ända är att det är tråkigt att lämna Jens ensam hela helgen...
Men annars bryr jag mig inte, hade inte haft något att göra även om jag var ledig.

Hade varit som vilken annan dag som helst!

Michaela jobbar och Sofia festar med sina andra vänner!


Men i morgon börjar jag inte förens vid 4, så jag tänkte att jag och Molle skulle ta och promenera ner och fixa lite midsommar mys till mig och Jens och mysa med innan jag åker till jobbet!

Jag har planerat allt!

Fast undra om någonting är öppet i morgon!!
Får se hur det blir!! :D



Av Linn - 21 juni 2012 11:19

Min nya och otroligt snygga klocka. Såg dock att den inte var svin snygg på bilden.. Men skit samma!

Jag tycker om den super mycket och är väldigt nöjd!

Måste bara göra den lite mindre i bandet...




  

Så här röd och snygg blev jag igår när jag var ute i parken.. Inte alls snyggt om jag får säga mitt.
Men jag är inte bitter... =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards