Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Linn - 26 juni 2012 12:47

Idag är jag ledig, och det är bara för underbart.

Har spenderat förmiddagen med att städa kök och badrum.

Skönt att ha det fräscht igen.


Snart ska vi väl åka iväg och handla och sedan hem till pappa  och mata djuren en sväng.
Ja, det är väl det som jag har planerat för dagen.
Annars ska jag nog mest bara slappa och njuta av att vara ledig och hemma.


Idag ska vi äta köttfärspaj, mumma vad gott!!!
Längtar redan till kvällen p.g.a den! hihi...


Undrar när sommaren ska komma på riktigt.
När den här riktga sommarvärmen ska komma, och komma för att stanna längre än en vecka.

Jätte tråkigt att det ska regna och vara dåligt väder hela tiden.

Förhoppningsvis får vi väl en sommarvecka i september fast dock i Turkiet.

Mamma och jag nördar hotell och resor hela tiden. ^^


Nej, nu ska jag sätta mig vid tv:n en stund.

Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards