Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Linn - 7 juni 2012 19:01

Nu vill jag bara flytta, jag vill flytta in i våran framtida 3:a, och göra iordning och möblera om osv.

Och få det sådär fint som jag alltid drömt om.
Dock är det lite svårt när man bor tillsammans med en karl.

Dom bryr sig ju inte så mycket om hur det ser ut. ^^

Men nästan så som jag vill, kan jag ju få det i varje fall.


Ringde till vallonbygden förut, och det är tydligen flera års kö på dom lägenheterna som vi vill ha.

Kändes ju lite sådär...

Så nu får vi börja leta efter någon annan stans att bo..
Men uteplats är nog inte att räkna med på några år i varje fall.

Så vi får väl se hur vi ska göra, med våra planer.


Sen vill jag ha en ny bil!

Visst min funkar, men den kommer ju bara att fungera i ca 1 år till.

För nästa år kommer den definitivt inte gå igenom besiktningen.

Men jag skulle faktiskt vilja ha en nyare bil.
Ska kika lite på sidor som säljer begangnade.
För splitter ny bil kommer jag aldrig att ha råd med.

Men en halv ny, kanske man kan ha råd med.
Ja, detta ska jag ta reda på.


Men om någon känner för att ge mig en bil, så tackar jag inte nej.
Eller om någon vill ge mig pengar så jag kan köpa oss ett radhus och/eller en ny bil så tackar jag inte nej till det heller.
Tänkte bara tala om det för alla, så ingen tror att jag inte vill ha det! ;D


Hej på er igen.



Av Linn - 7 juni 2012 13:39

Ja, äntligen så är det Torsdag och mina nätter är slut för denna omgången!

Nu ska jag vara ledig ända till Måndag, och fan vad jag har tänkt att njuta hörre ni!

Varje minut...


Nätterna har faktiskt gått bra. Om man bortser från mina klantigheter inatt.

Skulle gå ut från en gubbes hus, så jag låser dörren, tar upp spritflaskan och ska sprita mina händer samtidigt som jag har tänkt att gå till bilen.

Japp, så jag går väl där och ska hälla upp sprit i handen och tänker inte på att det är en trappa på 4 trappsteg som jag måste gå ner för.

Så, ja.. Jag ramlar ner för HELA trappan, ner på grusgången där det ligger ett sånt där jävla grusgaller. Ni vet ett sånt där som ligger utanför hus och skolor och skit där det är mycket grus. Varför har jag ingen aning om men någon funktion ska dom väl göra.


Hur som helst, så fångade jag mig med armen och händerna i gruset, så där fick jag bara lite skrapsår.

Men det var värre med knäet som självklart skulle hamna på det där gallret.

Så nu går jag omkring med som ett jak i knäet. Såret är väl typ 2,5 cm långt, 1,5cm brett och iaf 1 cm djupt!

Men hål gick det aldrig.

Svullen och dan är jag, och har ont som fan.
Men inte i närheten av lika ont som jag hade i början i morse.
Då trodde jag fan att jag skulle få åka in till sjukan eller något. Ursch!!

Så ja, det är faktiskt lite synd om mig!


Annars skulle jag ha tvättat idag, jag testade att gå ner till tvättstugan för att börja, men jag gav upp efter bara en halv trappa ner. Jag kände typ fan heller, inte med denna smärta inte!


Så nu har jag en tid för tvättning i morgon, får se om jag klarar av det då.. Annars får jag väl åka bort med kläderna som jag ska ha nästa helg till pappa, så får han tvätta dom.
För här hemma hinns ingen tvätt med, och när jag är ledig då kan jag inte tvätta för jag har ont!!

Så jäkla typiskt!


Nu ska jag ojja mig vidare fast i min egna lilla värld. Annars lär väl Jens bli tokig på mig. ^^



Ha en bra dag. Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards