Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Linn - 19 juni 2012 20:50

Ikväll blev det helt plötsligt lite stressigt!

Pratade med Sofia. K i telefon hur länge som helst, Tur var väl det. Behövde en vänlig själv som livade upp mitt dystra humör denna dagen.

och sen tog jag ett bad och timmarna bara for iväg.


Nu har det i varje fall blivigt kväll. Gud så skönt!

Molle är kissad och lassangen tog jag precis ut ur ugnen, tänkte att jag skulle göra den idag så är det bara att värma på i morgon när dagen kommer bli så fullspäckad! =)

Och man vet aldrig hur länge Jens kommer sova i morgon ^^


Så när som helst så ska jag krypa ner i våran stora säng helt ensam... Ursch!!

Tycker inte om att sova ensam, men det är bara att vänja sig för det kommer bli många ensamma nätter i sommar.

Jobbar inte jag natt så jobbar jag natt och när jag jobbar natt så är han ledig.

Och där i mellan ska jag jobba dag också, men då får vi i varje fall sova tillsammans och det är det viktigaste typ! hehe.


Nej, men gott folk, ha en bra kväll och sov gott sen.

Känner mig lite stressad över att sova!! Måste somna på stört ikväll, för i morgon måste jag gå upp redan halv 4 och göra mig iordning och ta en långpromenad med Molle så han kan sova ända tills jag kommer hem och kan gå ut med honom igen.

Puh... Och Jens tjatar om att skaffa hund till oss. Vet i tusan om det är något jag vill direkt.

Långa promenader så tidigt på morgonen, och även om man inte går långt så måste man fortfarande gå ut på promenad så tidigt på morgonen och det är fan inte kul alltså.

Ursch! 
Vi får väl se vem som vinner, jag eller Jens!!


Nej men hej då!

Nu ska jag vara helt ensam! NÄSTAN, jag har ju faktiskt Molle som gör mig sällskap!

Av Linn - 19 juni 2012 18:11

Ja, vad ska man säga.
Idag går det inte riktigt som jag vill, ingenting går riktigt som jag vill idag.

Jag har nog helt enkelt en riktigt dålig dag.


Maten jag lagade till mig och Jens blev äcklig.

Eller som Jens sa. "Det går ju att äta, men gott var det inte" Det tolkar jag som äcklig mat. ^^


Ja, idag hade jag tänkt mig en mysig hemmakväll med min kära vän. Men det bidde inte så mycket av det.
En annan gång, kanske nästa vecka ser det ut som att den blir av.


Men det var väl lika bra det, jag är inte på toppen humör ändå längre.
Får bli att lägga sig tidigt ikväll....

I morgon ska jag troligtvis iväg och träffa Michaela, vilket ska bli väldigt trevligt.

Vi har inte bestämt något ännu, utan skulle höras av ikväll så vi får väl se.


Känns bara som att jag har 100 saker som jag ska göra i morgon..

Jag ska jobba 7-16, promenera med hunden och sen måste jag hem till pappa och mata alla djuren där hemma med.

Ja, det är mycket på mitt schema i morgon. Och jag kan inte lasta över allt för mycket på stackars Jens heller.
Det räcker väl med att han ska jobba natt nu i veckan bara sådär lite hastigt.

Men men, det är ju bra för honom!

Få lite mer timmar denna månad! Lär väl behövas om han måste till tandläkaren och dra ut tänder snart!


Nej, nu ska jag ta mig ett bad innan jag ska gå ut på kvälls promenad med Molle pojken.

Hej då.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards