Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Linn - 18 juni 2012 12:16

Ja, denna helgen har det varit mycket.


I Fredags morse drog jag och Göran iväg mot Norrköping för att hämta upp Josefine, Linus och IB redan vid halv 8 på morgonen. Och sen började den långa resan till Kalmar.

Väl framme i Kalmar bjöds det på festligheter eftersom min kusin Adam tog studenten.

Det bjöds på god mat osv.


Lördagen spenderade vi hemma hos min morfar..

Vi var och handlade, städade och fixade i hans trädgård.

Och självklart massa god mat även där.


Igår Söndagen alltså spenderade vi förmiddagen med att hälsa på mormor.
Det var roligt att se henne igen. Det behövdes verkligen..
Hon var glad och positiv och satt och sjöng och var bara allmänt söt.

Sedan började våran långa resa hem i bilen igen.

Jag och min syster hade väldigt roligt i bilen åt oss själva och hur otroligt bedårande vi blev på kort.

Vi skrattade så tårarna rann, och tillslut fick vi sluta för jag trodde min rygg skulle ta död på mig mitt i allt skrattande. ^^ haha.


Sen kom jag äntligen hem till en väldigt efterlängtad Jens.

Vi drog ner till affären och lyxade till det med bakelser, chips, cola, potatissallad och grillspett.

Mumms vad gott det var.

Och sen tittade vi på en film, och hade det bara allmänt mysigt!!


Idag är det vardag igen, och då är det jobb som väntas precis som vanligt.

Ska jobba natt idag, så det är ju iofs skönt!

Hade inte orkat ge mig iväg idag på dagen känner jag.

Så nu ska jag slappa och bara ta det lungt.

Eller aa, nästan i varje fall.

Lille Molle kräver väl en långpromenad idag.


Ha det bra alla.

Puss o Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards