Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Linn - 22 juni 2012 20:39

Full håll igång är det väl för de flesta denna dagen.

Midsommar afton, antar att typ 99 % av alla dom som är lediga börjar på att bli onyktra.

Känner mig inte direkt jätte avundssjuk faktiskt, är rätt glad att jag kommer må lika bra som alltid i morgon.

Slippa vara bakfull och ha ångest! =)


Just nu är jag faktiskt fortfarande på jobbet, slutar om en halv timma ca. Ska bli fruktansvärt skönt, då blir det hem och duscha och sen sova direkt!

Börjar ju faktiskt redan halv 8 i morgon, det är däremot lite tråkigt.

Att jag jobbar delat i morgon! Ursch...
Men har en känsla av att helgen kommer gå snabbt.

Men det är nog för att jag längtar så mycket till nästa vecka. Men varför vet jag inte riktigt, jag bara gör det!

Kanske är för att jag är ledig på Tisdag! =)


Hoppas att alla har en bra och rolig kväll med sina nära och kära eller vänner.

Glad midsommar på er alla!

Kram och hej..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards