Alla inlägg den 4 september 2012

Av Linn - 4 september 2012 20:05

Ja, jag har blivigt beroende av en ny serie "pretty little liars"
Sjukt bra är det!!
Nästan så man biter av sig tungan av spänning i mellan åt!

Ja just det.. Skrev ju om hur nervös jag var i morse!
Och det gick väl hyffsat bra,
Men det blir nog bättre kanske nästa vecka, när man har kommit in i det mer!

Har dock redan hunnit bli bff med en av pensionärerna! Så söt och snäll!!

Nej nu ska jag ta mig en cola och fortsätta titta på min serie! :)
Undra om jag får någon sömn inatt..

Hade min morfar levt nu så hade jag till 100% fått en kommentar av honom där det skulle stå "från Mr H: Det finns annat i livet än tv-serier haha. Puss och mås"

Av Linn - 4 september 2012 06:14

Åh jag är så nervös.
Idag ska jag börja på ett nytt ställe.
Och det är någonting som alltid är lika jobbigt!
Träffa nya människor och nya rutiner...
Även om man kan jobbet så är det svårt ändå eftersom det är nya människor och nya rutiner.
Men det kommer säkert gå bra, bara jag fattar vilken dörr som är ingången, hur jag ska komma in, var man byter om och var min våning ligger!!

Inte ens min mage tycker om det här ^^

Nej nu ska jag snart cykla iväg. Ja jag vet att 40 minuter verkligen är att vara i god tid. Men det är fan långt, och jag hittar inte!!

Önska mig lycka till!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards