Alla inlägg den 5 september 2012

Av Linn - 5 september 2012 14:04

Jag sitter här hemma och bara glor rakt in i tomma inget.
Stängde av datorn prick klockan halv 2, för att inte fastna i ytterligare ett avsnitt i serien.
För då skulle jag säkert komma försent till jobbet sen.

Jag börjar jobba klockan 3, och det tar mig ju en stund att cykla dit också..
Känner dock inte alls för att cykla idag.
Det är kallt ute, blåser och det ser riktig kallt ut i varje fall.
Har inte direkt varit ute ännu.

I helgen är jag ledig tänkte jag säga men jag är nästan ledig, jobbar bara några timmar på söndagen!
Så får se vad man ska hitta på i helgen.
Försöka sätta upp lite fler lampor här hemma kanske.
Det börjar bli färdigt, men det är en del kvar att göras.
Men jag hoppas att vi ska hinna med det innan vi åker till Turkiet! Skulle vara skönt att komma hem till ett färdigt hem! :)

Bara 13 dagar kvar! Som jag längtar!!
Ska bli otroligt skönt och mysigt <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards