Alla inlägg den 10 september 2012

Av Linn - 10 september 2012 14:35

Jag tror min älskade pojkvän har lite otur när han kör bil nu för tiden. Har hänt massa saker den senaste månaden.

1. Kopplingsvajern gick av i Norrköping.

2. Växelspaken låtsna när han skulle växla.

3. Köra över en ekorre.

4. Bli påkörd av en bil bakifrån.

5. bildäcket sprängdes.


Undra om det är som något tecken på att han inte ska köra bil! haha


Tycker att man borde kunna spola fram tiden en vecka nu.. Både så min pojkvän är hel och vid livet när vi ska åka och för att jag snart inte orkar vänta längre på att den här veckan ska gå..

Tycker bara den här dagen har känts som en vecka.

Undra då hur lång tid nästa måndag kommer att kännas som?!?


Ajja, hur som helst.. Det går inte att spola fram tiden.. Men jag är glad att jag ska jobba så pass mycket som jag ska denna vecka, för då kanske man får tiden att gå lite snabbare.


Hej.

Av Linn - 10 september 2012 14:05

Ja, nu har jag sett det sista avsnittet av pretty little liars, eller aa det sista för ett tag i varje fall.
Säsongsuppehåll tills oktober. Det gillar vi absolut inte..

Men men, as spännande. Tror nästan att jag dör av spänning.


Ja men hur som helst, så det har jag spenderat min dag med.

Men jag har faktiskt även gjort hemmagjord potatissallad, stekt kyckling och kassler som jag har mummsat i mig.

Har även varit så pass duktig att jag plockat iordning i klädkammaren och burit ner mängder med saker till förrådet.

Så nu kan man faktiskt gå in i våran klädkammare utan att ramla över miljontals med grejer.

b.la en himlans massa julpynt! ^^

Skönt att få bort de grejerna till källaren... Iofs ska dom väl visserliggen upp om inte allt för länge, men vill inte ha dom liggandes här och göra mig deprimerad! ^^


Nu ska jag snart eller ja om en stund åka och hämta upp min kära vän Sofia. K som kommer hem från Turkiet idag. Ska bli roligt att träffa henne efter 3 veckor!

Och få höra allt vad dom har gjort där borta! 


Och på tal om turkiet så är det bara 8 dagar kvar tills vi åker dit! <3 Härligt!


Nej, nu ska jag nog slå en pling till min mamma innan jag ska fixa vidare!

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards