Alla inlägg den 12 september 2012

Av Linn - 12 september 2012 16:24

Åh min älskade älskade Jens!
Ibland känner jag mig bara helt tom på ord! Jag skulle verkligen vilja visa dig och berätta för dig hur mycket jag älskar dig!

Ibland känns det som jag glömmer bort det totalt! Även fast jag vet att du vet det så tycker jag att det är ett måste, att tala om att man älskar varandra.

Jag älskar dig mest av allt. Du har då verkligen tagit mitt hjärta med storm! <3 även fast jag är arg på dig ibland!

Av Linn - 12 september 2012 12:32

Idag känner jag mig liten, riktigt liten.
Det är nog bara för att jag är helt slut och as förkyld!
Börjar bli lite nervös att jag ska bli sjuk eller något skit nu..
Det kan jag ju verkligen inte bli nu!
Det hinns inte med!

Snart ska jag börja dra mig mot jobbet. Är så otroligt otaggad på det så det finns inte. Men det går säkert an när man väl kommer dit!
Har dock ångrat mig att jag sa att jag kunde jobba på fredag, hur tänkte jag där lixom? Antagligen tänkte jag inte alls.

Samtidigt vill jag, tiden går ju snabbare då!
Hm, jag vet nog inte riktigt vad jag vill. :)

Undra hur det blir nästa månad, om jag ska gå på vik eller inte. Det skulle vara lite roligt att veta faktiskt! Men det återstår väl att se, men jag håller mina tummar och hoppas! :)

Av Linn - 12 september 2012 08:50

Somnade innan klockan var 9 igår kväll. Iofs ganska skönt, men lite lustigt, det är inte riktigt jag...
Men hur som helst..
Ligger i soffan och är nyvaken och as trött!
Förstår inte hur jag ska orka jobba ikväll. Och jag har verkligen ingen lust med det heller. Men men, det är bara att åka dit och göra det bästa jag kan..
Men 14-21 är lite länge tycker jag allt!


I morgon är det Torsdag, vilket jag verkligen gillar! En riktigt Linn och Sofia dag väntar då..
Då ska vi ha en dag i Norrköping med buffé och kläder och vaxning!
Jo det blir nog en bra dag hörreni!
Plus att jag äe ledig, och det kan man verkligen inte klaga på! :) sista lediga dagen innan resan! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards