Alla inlägg den 13 september 2012

Av Linn - 13 september 2012 18:23

Jaha, då har man varit med om denna spännande upplevelsen!
Vaxning = skit ont, och ganska obekvämt!
Men nu jäklar är det rent från hår i varje fall! Haha ^^

Dundrade ett par jeans idag, leggings och smink. Jo men jag är nöjd!
Var nog även den jobbigaste kunden någonsin på forex, men nu är pengarna växlade!
Nu är det bara att packa sen kan jag åka! Men jag får snällt vänta tills på Tisdag ändå!
Längtar som en tok!!

I morgon ska det ös regna, men tur att man har en snäll pappa som hämtar och lämnar mig på jobbet då! :)

Av Linn - 13 september 2012 08:39

Att vakna kvart i 7 på sin enda lediga dag är inte direkt vad jag hade hoppats på!
Men jag vaknade av Jens väckarklocka och han har ju tecknade låtar som alarm signal,
Bl.a Bumbibjörnarna och lejonkungen!
Då kan man verkligen inte sova, för dom där glada tonerna borrar in sig i huvudet och lusten till att hoppa upp ur sängen och sjunga med blir så stor!

Tror jag ska fixa så jag också har dom som alarm signal, då kanske jag alltid skulle vara så här glad och trevlig e jag vakna!

Nej nu ska jag sätta på musik, sjunga, dansa och sminka mig innan det bär av till stan!

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards