Alla inlägg den 11 september 2012

Av Linn - 11 september 2012 05:57

Oj, när man tittar ut så här tidigt på morgonen är det lätt att tro att man gått upp mitt i natten!
Det är helt svart ute! Ursch, det gillar jag inte riktigt.
Både för att man blir trött och mörkt tycker jag inte det ska vara när jag snart ska cykla iväg till jobbet!

Igår somnade jag innan klockan ens var 20, haha illa!

Jobbar till halv 2 idag, sen kanske jag ska ta en fika med sofia.k vi får se hur det blir!

Önskar dock att jag hade mer ork i kroppen så jag kunde komma igång och träna igen, men som det är just nu så är det inte ens ett alternativ.
Jag känner mig ständigt trött och helt slut!
Tänkte ta tag i det på riktigt när jag kommer hem från Turkiet!
Men jag cyklar ju i varje fall fram och tillbaka till jobbet varje dag och det är i varje fall lite motion! Så helt fy skam är jag väl ändå inte!!

Måste ha en bil snart!!
Får bli en tripp till Örebro, ögons böj när vi kommer hem från Turkiet!!
Överlever snart inte! Haha...
Risken finns faktiskt att jag fryser ihjäl på morgon/kväll när jag ska cykla! ^^

Idag om en vecka kommer jag troligen att ligga och vända och vrida på mig och undra vad det är för viktig pryl som jag inte packat ner.. Idag om en vecka åker vi!! <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards