Alla inlägg den 15 september 2012

Av Linn - 15 september 2012 15:30

Har precis badat, oj vad intressant tänker ni!
Men jag har badat i 30 minuter och jag vet att iaf Sofia kommer bli imponerad av hur länge det var för att vara jag som annars bara brukar bada 5-10 min.
Men jag hade disco i badet!
Hade as hög musik och låg där och sjöng med, med en väldigt vacker stämma om jag får säga det själv. Haha...

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Funderar på om jag ska laga lite mat bara för att få något att göra.
Det kanske vore något faktiskt!

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, det lär säkert inte vara några problem! Vill bara få morgondagen ur världen...
Fy för morgondagens as långa arbetspass!
Det ser jag inte fram emot för fem öre!

Men snart äe det semester tider.. Funderar ut vad jag ska köpa och vad vi ska göra mer än bada och njuta! :)
Kommer inte på så mycket, men det gör man säkert när man väl är där!


Nej gå och laga en lyxig Lördagsmiddag var det ju jag skulle göra!
Puss på er.,

Av Linn - 15 september 2012 06:18

Vill inte, vill inte, vill inte jobba!
Jag orkar inte!!
Kan jag inte bara få gå och lägga mig i sängen igen? Det vore såå skönt...
Jag är så fruktansvärt trött!
Tur att jag bara går till ett idag...
Morgondagen blir värre, mycket värre. 12-21 hur fan tänkte dom när som gjorde schemat där?

Jaja hur som helst. Jag får tänka på det som väntar på Tisdag, nämnligen semester!!! Wohow!!
Jägarns vad jag ska njuta!
Jag ska sova, sola, bada, shoppa, leka och umgås med min älskling och min familj!
Varje minut ska jag ta till vara på, det är en sak som är säker!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards