Alla inlägg den 9 september 2012

Av Linn - 9 september 2012 22:27

Lovade att lägga upp bilder på vår lägenhet kommer än så länge bara lägga upp på vardagsrummet. :) för sovrummet är inte riktigt färdigt ( några lampor kvar, och ljuslycktor) och köket är än så länge bara inte super fint! ;)

Av Linn - 9 september 2012 21:09

Jag var nyss på Bergslags hallen på vägen hem från jobbet för att köpa cigg och så.
Till min förvåning stod en person där i kön en person bakom mig.
Visste inte vad jag skulle säga göra eller titta.
Jag bara kände hur den här personen titta på mig..

En gammal vän, en god gammal vän som jag även har varit väldigt kär i för länge länge sen!
Som jag har varit ganska taskig emot, trotts det att jag haft mina anledningar, den personen har varit taskig mot mig med många gånger vill tilläggas.

Hur som helst så fick jag panik skyndade mig att betala och gå ut fort och åla där i från.
Det fanns en sådan spänning i luften inne i affären (en dålig spänning)
Därför skyndade jag mig därifrån.

Undra om det alltid kommer vara så? Eller om jag någon gång kommer glömma allt!
Panik var det i varje fall i hela kroppen!

Nu ska jag lägga mig på soffan och få samma panik igen fast denna gången genom min serie som jag älskar!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards