Alla inlägg den 17 september 2012

Av Linn - 17 september 2012 05:33

Ja det här är utsikten jag har från min balkong idag.
Ett stort mörker!! Ska bli ganska så jävla underbart att lämna det i morgon!
Ska bli ganska underbart att slippa sitta och frysa så här idiot mycket som jag gör just nu också på en hel vecka!

Jag hoppas att den här dagen springer förbi mig.. Vill bara att det ska bli tisdag och vara framme och sen kan tiden gärna få gå jävligt långsamt igen!

Jag har ivarje fall att göra idag!
Först jobba till 11.15 sen iväg och fika med mina underbara vänner Sofia och Sofia och sen hem och göra iordning lite, klippa Jens, packa och sen kommer min bror och på kvällen kommer min mamma. :) och så ska vi äta och greja med!

Jo den här dagen går nog den också!

Nej dags för frukost innan jag ska ig och lämna tillbaka pappas bil! :) måste krama hårt om min pappa idag! För han träffar jag inte på ett tag nu ju! :)
Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards