Alla inlägg den 2 december 2007

Av Linn - 2 december 2007 23:31

Idag har jag varit i Norrköping hela dagen med mamma , ganska mysigt faktiskt , vi kollade lite på kläder och jag hitta en grå tjocktröja och en mössa och en vanlig tröja och en kläning , mamma hitta lite kläder till festen hon ska på på torsdag , och sen skulle vi äta på kinaresturang oh vi gick och gick och gick men inte fan hitta vi resturangen så det slutade med en qp på mc istället , hahh ^^ Sen var vi på bion solstorm den va faktiskt en besvikelse trodde den skulle va mkt bättre än vad den var , så den var inte värd 95kr , :S Men vi har haft det en väldigt trevlig dag iaf,


Sen har jag köpt julklapp till min syster idag =) och till min bror i veckan och min pappa fasst den kommer väl i veckan och nu är det bara en sak kvar till josefine , hoppas hon gillar den ;) mohahaha ^^ och sen är det ju till mamma och sofia kvar , alla kommer bli så glada över sina presenter :D hahaha xD



tro

Av Linn - 2 december 2007 00:08

Jag sitter här coh lyssnar på Tro med marie fredriksson och känner saltsmak i min mun , det är vist tårar som rinner ner för min kind , fråga mig inte vargför för det vet jag inte helt säkert , jag saknar väl nån , och jag saknar väl nått. Jag känner mig väldigt liten idag , så där extremt liten som om jag inte syns eller nått i den stilen . Det känns som att ingen ser mig just nu , jag sitter här i köket och kryper upp mot hörnet av soffan för att ingen ska se mig , fast jag vet att jag är helt onsynlig just nu.


jag behöver nått / någon att tro på

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards