Alla inlägg den 19 december 2007

Av Linn - 19 december 2007 16:24

Ikväll ska jag gå på Nyhems julcabare :D Med Linda ,

ska bli ganska kul , hoppas den är bra bara annars blir jag ledsen

Men det är klart att den inte är lika bra iår vi som va med förra året är ju inte med ;)

Inte för att jag var med men alla som va med var ju bra :D ahha

Becka ska vara med så det ska bli kul att titta på :D

Av Linn - 19 december 2007 09:01

FY FAN VAD JAG ÄR TRÖTT !!!!!

Det vart för sent igår och väldigt mkt förtidigt idag , =/

Datorn är fan i mig min vän , :D hahah 

Från och med att jag kommer hem från skolan sitter jag här eller jag kanske ser en film röker och äter mat och lite sådära med men annars sitter jag här från skolan slutar tills jag ska sova och så varje dag =) haha

Man kan ha mkt trevligt med en dator  , =)




På söndag är det dagen före julafton, 

& idag är det onsdag.

Förstår ni hur nära julafton vi är nu ?

Det gör jag för jag är ganska smart ! =) 




Förlåt att jag reagerar på små små saker ,

som att vi skulle göra julgodis på lördag &

sen kommer du med att du ska se på film med Amanda.

Inget stort med det.
Men det käns.

Men vi får leka på söndag & hoppas att det blir bra?



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards