Alla inlägg den 17 december 2007

Av Linn - 17 december 2007 18:28

Vet du hur det är att käna sig väldigt liten och ensam?

Som att ingen människa kan höra eller förstå mig,

jag kan sitta och skrika men ingen hör mig.

Vet du hur det är att inte känna sig trygg?

Att ständigt leta efter en plats eller en person som man kan känna tryghet hos.


Av Linn - 17 december 2007 16:54

Nu sitter jag här i mitt rum , ännu en meningslös dag i skolan inte haft någon lektion typ , idrotten var jag inte med på samhällen lekte vi lekar på och datan hade vi inte , så det känndes lite halvt meningstlöst. Men i morron ska jag iaf inte gå till skolan orkar inte åka in till Norrköping för att kolla hur man gör tidningar osv. haha :D


sen när jag kom hem kolla jag på film med pappa *som vanligt* Det blir ju så när man är ensam :P

Sen har jag väl inte gjort så mkt mer , kanske ska träffa Sofia ett tag sen.

och sen äre andra avenyn och city akuten som gäller för mig sen sova :D 




Sofia du kommer alltid att vara min bästa vän även om det aldrig kommer bli som förut för du är den som alltid har varit närmast mig den som alltid funnits här för mig den ända jag litar på nu.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards