Alla inlägg den 14 december 2007

Av Linn - 14 december 2007 16:49

Fan vad det är kallt det är rena rama kylan ute för fan , man fyser ju ihäl , bara man ska ut och röka :O BLÄÄ vad det är kallt :P


Jag såg nyss på morden i midsomer med pappa , jag gillar det dära programet :D



Men i morgon är det jag som far till sthlm till min älskaden syster, det ska faktiskt bli väldigt trevligt =)



ps. snart är det julkalendern =)

Av Linn - 14 december 2007 09:28

Idag är det en sån där dag man bara vill ligga hemma i sängen och sova bort , fan va skönt det vore , Men jag är en duktig flicka som går till skolan även om det låter jävligt jobbigt . JObbigare än vanligt faktiskt.


Pappa & mamma ska troligen berätta för Max idag , =/

undra hur det kommer gå är lite orolig för det.

Så ikväll måste jag vara hemma när dom berättar det ,

jag har lovat det.

Fan är så nerös att jag får ont i magen.

Tänk om han blir jätte ledsen,

URSCH vad jag hatar sånt här.

Det finns inget som är så svårt :/


nu är det bara 10 dagar kvar till julafton och 7 dagar kvar tills man får jullov och kan sova :D
LÄNGTAR <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards